تلاش کنید معیارها و نمودهای جلب توجه تان درونی باشند تا بیرونی. معیارها و نمود های درونی به سختی قابل تغییر و از بین بردن هستند اما بیرونی ها به سرعت و شاید در کسری از ثانیه قابل نابودی و شاید تغییر کننده باشند. مثال ها و مصداق های فراوانی برایشان موجود است. هرچه معیارها و نمودها مادی تر شوند بیشتر به سمت بیرونی شدن سوق پیدا می کنند ولی درونی ها به غیرمادی بودن متمایل هستند. مدت هاست در حال تلاشم که سهم درونی ها را با مطالعه، سفر، نشست و برخاست با افراد با تجربه و دنیا دیده و همچنین خود تجربه کردن برخی شرایط و موقعیت ها بیشتر و بیشتر افزایش داده و به همان نسبت سهم بیرونی ها را کاهش دهم و به تعدادی انگشت شمار برسانم. کار سهل و آسانی نیست ولی شدنیست. امیدوارم خداوند توانش را به من عنایت کند.